Första doppet, någonsin!

Idag tog mamma och jag med oss Chilla och Demsi ut i hagen bakom huset. Och där rinner en å. Det blev första doppet någonsin för Chilla, hon bara hoppade i och gissa om hon blev förskräckt när hon hamnade i det kalla okända vattnet! Jag är inte säker, men jag tror att det var första gången som Demsi badade också, men för att få i honom fick jag kasta pinnar. Han är lite rädd för vatten verkar det som..


Chilla, lika fort upp som i!



Demsi var så snabb att mamma inte hann få någon bild på honom i vattnet,
men här far han upp på andra kanten i alla fall.


Det kommer fler bilder imorgon, det var så segt att ladda upp på mammas dator och jag har inte bilderna på min än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0