Kennelhosta

Ikväll åkte Demsi och jag till mamma och Chilla. Kajsa fick vara kvar hos pappa. Jag har äntligen hittat varför hon är halt, det är ett sår på ena trampdynan. Men det behandlas flitigt nu och börjar redan se bättre ut. Dock fick hon stanna hos pappa, tror att hon har det bättre om hon slipper Chilla som drar i benen på henne när hon inte är kry!

Tänkte träna lite agility med Demsi ikväll igen men det går tydligen kennelhosta i Nybro så man får väl hålla sig undan ett tag. Tråkigt..

Nu ska i alla fall Demsi och jag sova. Han ligger redan i fotänden på sängen. Tänk vad glad man kan bli bara av att höra sin älskling andas. Har faktiskt svårt att sova om jag inte har någon av mina hundar i närheten så jag kan lyssna på deras lugna andetag. Med någon av dem runt mig känner jag mig trygg, då vet jag att ingen kan smyga sig på mig!



Världens bästa lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0