Åt andra hållet

Demsi och jag (Kajsa åkte till pappa i eftermiddags) har precis varit ute och gått samma runda som vi gick igår, fast åt andra hållet. Idag kom jag ihåg att ta tiden också, det tog ungefär 45 minuter, ganska lagom.

Jag glömde kameran, men här kommer lite dåliga mobilbilder på lillebrodern min!


Han fick gå lös hela tiden i skogen, han är faktiskt jättebra att ha lös, knappt ingen jakt alls i honom!


Det var gott att dricka lite när vi kom fram till ån.


Men lite läskigt att gå över. Jag tror Demsi knappt aldrig hade varit i kontakt med vatten förutom att dricka när han kom till oss.


Hittade några stadiga stockar att balansera på också. Jag tror att han stirrar på en pinne, haha!

När vi kom hem tänkte jag träna lite med honom, men han var inte alls med på noterna. Tydligen blev han trött av promenaden och av att hälsa på farmor. Det var bara att avbryta, får träna imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0