Favoriterna

Visste ni att mina hundar faktiskt betyder mer för mig än vad min familj och mina vänner gör? Hoppas de inte blir sura om de läser det här nu bara.. haha!

Här kommer i alla fall massa bilder på mig tillsammans med hundarna, eller ja tillsammans med Kajsa.


Kajsa och jag i vintras, vi tittar på filmen "Buddies" som passande nog handlar om ett gäng golden-valpar.


I slutet på förra sommaren, tror det var sista dagen i våran sommarstuga som är såld nu.


Träning på hundungdom för vääldigt längesen.


Tror att bilden är tagen för två somrar sedan, Kajsa och jag ligger och myser i hennes säng på kvällen.


Ingen aning när denna bilden är tagen, kanske tre år sen. Jag ligger i alla fall inne i Kajsas garderob som hon sov i innan vi flyttade.


Kajsa och jag på en höbale under en promenad med min bästa kompis för kanske tre år sedan.


Jag med Kajsa och Sniff för 3-4 år sedan, på promenad med min barndomsvän Jessica.


Mysig morgonstund med Kajsa och bebis-Chilla.


Aw, saknar när hon var så liten och låg och sov på armen.

Nu orkar jag inte mer, det blev rätt många ändå. Härliga stunder med mina bästa vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0