Galen idé

Jag har fått en ganska galen idé om nästa sak som jag vill lära hundarna. Nämligen att ha båda två liggandes som på platsliggning och sedan kalla in endast EN av dem. Men jag har gett mig den på att det ska gå (finns säkert mååånga som redan kan göra det med sina hundar).

Jag tänkte att jag skulle fundera igenom det hela lite till och sedan börja träna det imorgon. Man får ju börja på väldigt kort avstånd så att man kan stoppa den hunden som ska ligga kvar. Det svåraste blir nog att kalla in Kajsa och få Demsi att stanna kvar. Men ingenting är omöjligt!


Kanske kan Chilla också få vara med när de äldre hundarna har lärt sig det?

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

så söt :)

riktigt bra blogg du har ( inget spam , haha har kollat igenom din blogg, har hund själv och så :) )

2010-06-19 @ 21:02:21
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0