Tävlingen i Växjö

Nu har jag precis kommit hem från tävlingen. Jag är faktiskt jättenöjd. I agilityn tog hon alla kontaktfält och så, men hon rev ett hinder så det blev fem fel men bra tid. Och i hoppen var det också bra tid men fem fel. Men jag är glad att hon höll farten trots värmen! Tyvärr glömde jag att be någon filma när jag körde, så kan det gå!


Kajsa på våran plats i skuggan, och Lisa och Jackie i bakgrunden.


Emelie och Leo.


Söta Jackie!

Sen blev jag lite uttråkad så jag tog massa bilder på Kajsa.






Det är så lätt att ha med sig Kajsa för hon bara lägger sig och sover!


Kajsa vill gärna ha lite av majsbågarna som tjejen där borta äter..


HAHAHAHA!



Sen tog jag lite bilder på banan också.


Flygande cocker.




Och en avslutande bild på Jackie!




Kommentarer
Postat av: emelie andersson

fina bilder fast inte den på mig ;) hehe, ni var jätte duktiga :D<3

2010-06-06 @ 20:42:13
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0