Min fjärde "hund"

Jag tyckte att det var dags för en uppdatering av mitt lamm Birk som har synts i bloggen tidigare, här. Han är nu cirka två månader gammal. Min mamma och jag har hjälpts åt att mata honom, men nu får han ingen mjölk längre. Han har blivit en riktigt stor kille nu, kommit i målbrottet och allt, så roligt låter han! Birk är världens goaste lamm och kommer så fort man ropar, han följer efter vart man än går och står man bara still utan att klappa honom så krafsar han med klöven på mina ben.

Tyvärr så måste Birk gå till slakt när han blir tillräckligt stor för det. Om det hade varit en tacka hade vi behållit honom men nu går ju inte det, dessutom är han släkt med både mormor och morfars och min andra morbrors får också.





På promenad i hagen.



Kommentarer
Postat av: fotograbben.se -

sv; haha okej ;)

Du får jättegärna rösta på mig, nummer 7!

http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment

2010-06-19 @ 21:16:09
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0