Shopping

Jag har inte hunnit blogga idag för jag har varit i stan och shoppat och sen har jag varit iväg och tränat agility.
Idag är jag sjukt besviken på mig själv, åkte iväg för att köpa något att ha på mig på midsommar. När jag kom hem var dock alla pengar upphandlade och jag har fortfarande inget att ha på mig på midsommar. Jag önskar att jag var en hund så att jag slapp lägga pengar på kläder!

Agilityträningen idag då. Det gick SÄMST, med tjocka versaler. Kajsa var alldeles för varm och när hon är det så lyssnar hon inte på mig utan gör bara som hon vill. En av anledningarna till varför jag inte tävlar så mycket med henne, tävlingssäsongen är på sommaren och då är hon helt off i värmen. Men vi körde lite grann i alla fall och sen var det trevligt att bara umgås lite med kompisarna.


Fick åtminstone med mig ett par sådana här sandaler som jag har velat ha länge, äntligen ett par som jag kan ha trots min fotskada!

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Sv: Roligt med hundgymnasie, funderar på det också framöver :) Var ligger det? Såna skor har jag också, love it ;)

2010-06-28 @ 18:58:34
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0