Sista gången

Idag har jag varit på grundkursen med Demsi, det var sista gången. På söndag är det avslutning men då är jag på agilitytävling med Kajsa i Växjö. Det gick bra idag, han är så följsam och fin så. Sen visade de alla momenten i Lydnadsklass 1. Jag kommer ju inte kunna gå någon mer kurs efter som jag börjar på Helgesbo i höst, men jag ska försöka träna själv!


Såhär trött var Demsi på vägen hem

Det syns inte så bra, men han brukar aldrig lägga sig ner eller ens vila huvudet i bilen, men idag slog till och med ögonen nästan igen och han riktigt hängde med huvudet på ryggstödet. (Handdukarna är där för att Demsi dreglar ner hela bilen annars).

Kajsa har gått Linnéa-lunken med pappa ikväll, hon hade visst skött sig jättebra. Duktiga hundar vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0