Utbildning

Godmorgon,

sitter och äter frukost och kikar runt lite på internet. Kollade lite på hundutbildningar som jag kan gå efter gymnasiet. Det kommer troligtvis bli Hundens Hus för min del. Man kan läsa på halvfart eller heltid, på heltid tar det två år. Jag tror att den finns i fyra olika städer, men för mig står det mellan Stockholm och Göteborg. Tyvärr finns det inget studiestöd för kursen, den kostar 75 000. Så det får bli att jobba och spara något år innan och sen troligtvis läsa på halvfart så att jag kan ha ett jobb vid sidan av också.

Jag längtar! Men i första hand längtar jag efter att börja på Helgesboskolans hundprofil i höst, det är något som jag har sett fram emot väldigt länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0