agility trean

Har varit nere på klubben hela morgonen/förmiddagen och varit hjälpintruktör för agility trean för första gången. När vi var klara med dem tränade jag Kajsa och Demsi lite också. Kajsa var super taggad och jätteduktig, hon tycker väl att det är kul att köra igång igen nu. Jag också, jag har längtat hela vintern! Demsi tränade jag i princip bara tunneln med eftersom han inte vågat sig igenom den än. Men med hjälp av klicker, godis, hans favoritleksak och mycket övertalning lyckades jag få honom igenom hela två gånger.  Sen när Demsi hade leksaken och ville att jag skulle jaga honom la jag mig ner med huvudet i marken och då kom han minsann springandes, haha. Nu är jag nöjd med mina hundar!

Glömde kameran hemma, men det är åtminstone en Golden på bilen.


Demsi om tunneln: "Vadå? Den kanske bits!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0