Agility

Idag har jag varit och tränat agility med alla tre hundarna. Chilla börjar bli jätteduktig, Demsi är fortfarande rädd för tunneln som är det enda hindret förutom hopp som vi hunnit prova än, han har ju bara varit hos oss i två månader ungefär.. Och Kajsa var såklart lika duktig som vanligt!

Jag insåg idag att jag kommer bo nere på klubben i vår.. Två träningspass med tävlingsgruppen med Kajsa, sen ska jag förhoppningsvis gå grundkurs i lydnad med Demsi och så är jag hjälpintruktör för agility 3an som nog är två gånger i veckan. Och sen ska jag väl vara med mamma på valpkursen ibland med och just det, hundungdom också! Det kommer bli jobbigt!


En gammal bild på Laura & Dixie och mig & Kajsa från Hundungdom.



Kommentarer
Postat av: Lisa carlsson

heej, vad roligt!! då kan ju jag komma och hälsa på dig på dit nya hem!! hahaha... roliga trick du lär vovvana jag läde jackie och stå på fotbollen men hon gör ju hundra saker innan en då!! ses :D <3

2010-03-18 @ 20:39:14
Postat av: Laura Winner

vilken gullig bild, haha. måste komma igång nu när snön börjar försvinna oallt! :)

2010-03-20 @ 22:17:39
Postat av: emma

lisa: haha ja det får du allt ta o göra! :D men shit vad coolt, trillar hon inte av då? :O <3

2010-03-21 @ 14:24:35
URL: http://hundtassen.blogg.se/
Postat av: emma

laura: jag vet! :D ja det tycker jag verkligen, jag har tränat lite själv två ggr redan 'STOLT

2010-03-21 @ 14:25:14
URL: http://hundtassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0