Sniff

Sniff var min familjs första hund, vi fick honom av mormor och morfar när de hade valpar på sin Heidi. Jag var sju år när vi fick Sniff. Sniff var en väldigt bra vän under min uppväxt, jag fick göra i princip vad jag ville med honom. Bland annat så lekte jag att han var en häst och körde hopptävlingar med honom (innan jag visste vad agility var för något).

Niffe var en kastrerad Drever hanne, extremt långhårig och trefärgad. Gud så fin han var!

Tyvärr blev Sniff slagen och sparkad av en pojke när han var unghund och attackerad många gånger av andra hundar vilket gjorde att han var lite aggressiv och opålitlig utomhus och med barn han inte kände.

Sniff lämnade oss med stor sorg och saknad i November 2009 när han var nio år.



Älskade Niffe-ponken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0